Jump to content
Annons

"Ny" Medlem ännu en gång.


Recommended Posts

Hejsan. Daniel Bylund även "känd" som danielb, som är mitt artistnamn. Mitt intresse för musiken kom till för ungefär 1,5 år sedan när ett par stycken av mina polare gjorde hip-hop. Så jag åkte hem till en kompis och spelade in en låt.

Jag var inte långsam med att skaffa egen hemmastudio. Två veckor efter låten hade spelats in började jag att göra egen musik hemma. Och kommer fortsätta så länge jag tycker att det är kul än vad folk säger.

Min hemmastudio består inte av mycket alls men är på gång att uppgraderas så fort börsen tillåter det 😕

ADK a-51

Eurorack UB802

Så det är ingen värsting setup men har fungerat utmärkt för mig hitils.

Lyssna själv och avgör : http://www.myspace.com/danielbylund

Take care och hoppas att ni kan hjälpa mig vidare med musiken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen! Och nog lät det riktigt bra på din MySpacesida också.. Så det är inte priset på prylarna som avgör utan snarare att kunna använda det man har, och det verkar du ju kunna. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen! Och nog lät det riktigt bra på din MySpacesida också.. Så det är inte priset på prylarna som avgör utan snarare att kunna använda det man har, och det verkar du ju kunna. 😛

Tackar. Och ja på ett år har jag lärt mig mina prylar rätt bra 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...