TheSnejk Postat 20 april 2009 Dela Postat 20 april 2009 Tjena! Jag har sjungit i två år nu och skulle gärna vilja prova på att samarbeta med folk 😱 Vill gärna prova/lära mig sjunga allt. Så här kan det låta när jag sjunger; (skrivit text) (cover) (helt egen låt) Skulle vara sjukt kul om någon var intresserad. Dansband, metal, elektroniskt... Doesn't matter! 🙂 Hör gärna av er genom ett svar här eller ett mail till The-PG@hotmail.com Puss och kram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 20 april 2009 Dela Postat 20 april 2009 Har du utrustning hemma så du kan spela in sången i hyffsad kvallité ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheSnejk Postat 20 april 2009 Trådstartare Dela Postat 20 april 2009 Nej men jag har tillgång till en studio. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jofre Postat 28 april 2009 Dela Postat 28 april 2009 Är du intereserad av typ Club/techno? Vill du höra nått så gå in på www.myspace.com/jofremusic Hör av dig till Johannesfredriksson@live.se om du är intereserad! 😆 Mvh Johannes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.