GĂ€st Postat 24 mars 2009 Postat 24 mars 2009 (redigerat) Hej Redigerat 28 november 2022 av melonrush
GĂ€st Postat 25 mars 2009 Postat 25 mars 2009 (redigerat) Hej Redigerat 28 november 2022 av melonrush
Ladah Postat 25 mars 2009 Postat 25 mars 2009 ingen? đ JodĂ„, nĂ„gon finns det đ Jag vet inte hur duettkortet funkar just med Imacen. Jag hade ett heeelveete med min nya imac 24" och gick faktiskt och sĂ„lde den idag. Men Duett kortet Ă€r ju som sagt anpassat just för mac sĂ„ kör du det med logic sĂ„ Ă€r det nog inga problem. Det jag lyckades luska fram Ă€r att i de nya imacarna sitter ett annat firewire chip som fungerar dĂ„ligt med ljudinterface tex RME fireface etc. SjĂ€lv har jag protools LE 8 med 003 rack. Det funkade heeelt vĂ€rdelöst tillsammans sĂ„ om jag vore du sĂ„ skulle jag höra mig om hĂ€r pĂ„ forumet om nĂ„gon har kört Imac med Duett. Kanske bĂ€ttre att satsa pĂ„ en Mac G5 eller pro. G5orna Ă€r inte sĂ€rskilt dyra nu i andrahandsvĂ€rde. 5-10 000 typ. Det Ă€r en sĂ„dan jag sikta pĂ„ nu istĂ€llet för imacen...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.