Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej

Redigerat av melonrush
Annons
Postat (redigerat)

Hej

Redigerat av melonrush
Postat
ingen? 😎

JodĂ„, nĂ„gon finns det 😄

Jag vet inte hur duettkortet funkar just med Imacen. Jag hade ett heeelveete med min nya imac 24" och gick faktiskt och sÄlde den idag. Men Duett kortet Àr ju som sagt anpassat just för mac sÄ kör du det med logic sÄ Àr det nog inga problem. Det jag lyckades luska fram Àr att i de nya imacarna sitter ett annat firewire chip som fungerar dÄligt med ljudinterface tex RME fireface etc. SjÀlv har jag protools LE 8 med 003 rack. Det funkade heeelt vÀrdelöst tillsammans sÄ om jag vore du sÄ skulle jag höra mig om hÀr pÄ forumet om nÄgon har kört Imac med Duett.

Kanske bÀttre att satsa pÄ en Mac G5 eller pro. G5orna Àr inte sÀrskilt dyra nu i andrahandsvÀrde. 5-10 000 typ. Det Àr en sÄdan jag sikta pÄ nu istÀllet för imacen...

• GĂ€st Ă€ndrade titeln till Hej

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.