Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej

Redigerat av melonrush
Annons
Postat (redigerat)

Hej

Redigerat av melonrush
Postat
ingen? 😎

Jodå, någon finns det 😄

Jag vet inte hur duettkortet funkar just med Imacen. Jag hade ett heeelveete med min nya imac 24" och gick faktiskt och sålde den idag. Men Duett kortet är ju som sagt anpassat just för mac så kör du det med logic så är det nog inga problem. Det jag lyckades luska fram är att i de nya imacarna sitter ett annat firewire chip som fungerar dåligt med ljudinterface tex RME fireface etc. Själv har jag protools LE 8 med 003 rack. Det funkade heeelt värdelöst tillsammans så om jag vore du så skulle jag höra mig om här på forumet om någon har kört Imac med Duett.

Kanske bättre att satsa på en Mac G5 eller pro. G5orna är inte särskilt dyra nu i andrahandsvärde. 5-10 000 typ. Det är en sådan jag sikta på nu istället för imacen...

• Gäst ändrade titeln till Hej

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.