Jump to content
Annons

Välrepad band sökes för inspelning i professionell studio!


R0bAntoine

Recommended Posts

Hej,

Söker ett band i Stockholmsområdet för inspelning i en professionell studio, till ett skolprojekt. Musikstil är mindre viktigt, däremot är det viktigt att ni är sampspelta/tajta och har minst ett par inrepade låtar.

Detta kommer att ske under februari månad. Känns detta intressant så kan ni skicka mig ett mail med ett par rader om ert band samt en demo ifall en sådan finns (Demo ej krav). Endast seriösa band som är villiga att "offra" en heldag på inspelning sökes. Ni får givetvis den färdiga låten, mixad och ev. mastrad av mig.

Det är en bra chans att få inspelning/studiovana, så tveka inte att kontakta mig snarast.

Hälsningar

Roberto

robertoantoine@hotmail.com

Redigerat av R0bAntoine
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej,

Söker ett band i Stockholmsområdet för inspelning i en professionell studio, till ett skolprojekt. Musikstil är mindre viktigt, däremot är det viktigt att ni är sampspelta/tajta och har minst ett par inrepade låtar.

Detta kommer att ske under februari månad. Känns detta intressant så kan ni skicka mig ett mail med ett par rader om ert band samt en demo ifall en sådan finns (Demo ej krav). Endast seriösa band som är villiga att "offra" en heldag på inspelning sökes. Ni får givetvis den färdiga låten, mixad och ev. mastrad av mig.

Det är en bra chans att få inspelning/studiovana, så tveka inte att kontakta mig snarast.

Hälsningar

Roberto

robertoantoine@hotmail.com

Hej,

mitt band är väldigt intresserad. Vi har precis börjat spela tillsammans, så vi har bara två låtar, men vi hinner säkert repa in minst tre till. Vi spelar en blandning av Grunge, 60-tals rock och punk, och vi är alla duktiga på våra instrument. Det skulle vara jättekul att medverka.

Hälsningar Rikard

Link to comment
Dela på andra sajter

Även jag har ett band, som dock just blivit klara med att spela in. Vi har dock gjort allting själv och det är alltid kul att spela och hjälpa till, så vi kan ju spela in några låtar vi inte redan spelat in i så fall.

Vilken skola går du på?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...