Jump to content
Annons

Musikproducent för clubmusik sökes


Hecke83

Recommended Posts

Hej Jag skriver egna låt texter och har tillsammans med en musiker arbetat fram 5 olika låtar i 5 olika ganger. Jag vill nu göra om dessa låtar eller eventuellt göra nya fast enbart sattsa på clubmusik . Jag jobbar som musikalartist och har varit i branchen sen jag slutade ackis 2006 . Mina låtar finns på www.myspace.com/hectorlopezrivera . Skulle vara grymt att hitta en bra producent att sammarbeta med .

MVH Hector

Redigerat av Hecke83
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons

Av att döma av din sångröst så tror jag helt klart att du har stor potential att bli stor inom den mer kommersiella delen av klubbscenen. Jag skulle gärna ge mig på att producera något åt dig, kan jobba lite på att få en skiss klar idag så skriver jag till dig på myspace.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter grymt !

Gillar att köra kommersiellt

Av att döma av din sångröst så tror jag helt klart att du har stor potential att bli stor inom den mer kommersiella delen av klubbscenen. Jag skulle gärna ge mig på att producera något åt dig, kan jobba lite på att få en skiss klar idag så skriver jag till dig på myspace.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...