lixaR Postat 30 december 2008 Dela Postat 30 december 2008 Min polare ska sälja sin äldre BOSE anläggning hemma för att köpa en nyare modell. Det är en ca 6-7år gammal Lifestyle anläggning. Centralen är ganska väl använd. Det det är ett 5.1 system med sub. Mina funderar är.. - Centralen kan man väl bara köpa ny? . högtalarna borde inte vara något fel med väl? Han ska bara ha 1'000kr för det. Nytt kostade det 25'000kr. Det är väl värt det? 🙂 Thanx! Anläggningen. Nya centralen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 1 januari 2009 Dela Postat 1 januari 2009 För 1000 (?!) spänn hade jag klippt det direkt så du kan ju hojta till om du ångrar dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lixaR Postat 2 januari 2009 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2009 För 1000 (?!) spänn hade jag klippt det direkt så du kan ju hojta till om du ångrar dig. 🙂 hehe.. okey. men jag tar nog det. om han kommer loss och köper den nya västingen för 120lax!! :S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.