Ollart Postat 27 oktober 2008 Postat 27 oktober 2008 Tja! Jag heter Oliver och Àr 19 Är. Jag bor pÄ Södermalm i mitten av Stockholm, hyffsat schysst stÀlle. Har precis blivit arbetslös efter att ha slutat mitt jobb pÄ ett engelskt kryssningsfartyg som fotograf. Jag pallade helt enkelt inte med livet dÀr borta lÀngre, alla officerare, passagerare osv. Blev bara riktigt trött pÄ det och kÀnde att det inte var nÄgonting för mig. Men nu Àr jag tillbaka för att starta med musiken för fullt. Det har alltid varit min största dröm liksom. Har haft nÄgra band men det har aldrig riktigt funkat som det ska. Jag har vÀl spelat gitarr i en sÄdÀr 6-7 Är nu och har sjungit i 1 och ett halvt. Jag har gjort runt 20 lÄtar med text och sÄng och hela baletten men nu mÄste jag fixa ett band som kan sina grejer. Och det Àr ju lÀttare sagt Àn gjort assÄ! Jag har varit medlem i 2 band innan men det har alltid varit sÄ omotiverat och oseriöst. Jag har Àven tÀnkt att börja en musikproducentutbildning hÀr i Stockholm som verkar vara riktigt kul. DÄ fÄr man en musikproducentutbildning och en ljudteknisk utbildning samtidigt som man sjÀlv spelar in sina egna lÄtar, har konserter osv. LÄter ju helt perfekt. Men faan, kÀnner mig ÀndÄ lite lost, vart ska jag hitta ett band? Vad ska jag göra hÀrnÀst? NÄgon som har gÄtt igenom det hÀr som har nÄgra tips? Skulle vara sÄ uppskattat! KÀnns ju riktigt nice att jag hittade det hÀr forumet iaf! Ha det bra! Oliver
Ollart Postat 12 november 2008 TrĂ„dstartare Postat 12 november 2008 HiYa đ Södermalm ĂR stockholm True true.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.