Jump to content
Annons

Gör min låt komplett


Fattaren

Recommended Posts

Har ett par texter färdiga med ackord. men det är också allt jag har, jag har ej heller någon möjlighet att fixa allt annat för att de ska bli färdiga. det dit det skulle ta mig att lära mig det skulle ju vara att kasta bort all den kunskap och erfarenhet som redan finns därute.

Vad jag söker är alltsa dig, er, ni, du som vill ta dig an och tror/vet att du kan göra denna text och melodi till en färdig komplett demo, väl vilken sångare du vill ha, ställer givetvis upp själv om jag får bra betalt. :rolleyes:

Om det nu är 2-3 eller fler som känner att ni vill hugga på detta, så hugg. då lägger jag upp min slasksång, och sen fixar ni och donar med den.... jag kommer sen att lägga upp alla färdiga bidrag och köra en omröstning på vilken som vinner...

skulle önska jag kunde betala rättvist för att få någon att göra sånt här, men är man en fattiglapp så är man.

skriv i tråden vilka som är intresserade. nästa vecka lägger jag upp slasken.... efter femtio tagningar...☺️

genre: pop svensk hederlig pop, men ni får som sagt fria händer så vem vet vad det blir i slutändan.

Redigerat av Fattaren
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...

ni som vill, kan adda mig på msn dennis.wiklund@hotmail.com

när låten blivit producerade så lägger vi upp alla resultat och kanske köra en röstning (om man kan det.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Pop brukar va tacksamt att göra elektronisk pop av.

adda på msn vissepisse@hotmail.com å skicka slasksång och ackord å diggar jag d så gör jag en remix. Saknar alltid text och vocals i egna låtar så hade vart kul å jobba med nått nytt å fräscht.

addar dig nu iaf

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 år senare...
  • 4 veckor senare...

, väl vilken sångare du vill ha, ställer givetvis upp själv om jag får bra betalt. :rolleyes:

Du vill alltså ha betalt av den som ställer upp och mixar/producerar för att sjunga på dina egna låtar? Haha 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...