Jump to content
Annons

Meadowmusic.se - en ny mp3-blogg


Blindmen

Recommended Posts

Annons
Vi i har, tillsammans med andra i nätverket Meadow, startat en mp3-blogg där vi presenterar ny svensk musik.

Ni hittar Meadowmusic.se här

Hoppas ni kommer på besök

Välkomna!

/Pär

meadowlogga-300x271.jpg

Ni som har varit inne får hemskt gärna kommentera och berätta om vad ni tyckte. Feedback mottages tacksamt.

/Pär

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi i har, tillsammans med andra i nätverket Meadow, startat en mp3-blogg där vi presenterar ny svensk musik.

Ni hittar Meadowmusic.se här

Hoppas ni kommer på besök

Välkomna!

/Pär

meadowlogga-300x271.jpg

Jag gillar i stort sett allt med sidan. Ffa tycker jag det är ett sjukt bra initiativ. Fler sån här sidor och fler eldsjälar som du Pär!

/Chris Michols

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi i har, tillsammans med andra i nätverket Meadow, startat en mp3-blogg där vi presenterar ny svensk musik.

Ni hittar Meadowmusic.se här

Hoppas ni kommer på besök

Välkomna!

/Pär

meadowlogga-300x271.jpg

Jag gillar i stort sett allt med sidan. Ffa tycker jag det är ett sjukt bra initiativ. Fler sån här sidor och fler eldsjälar som du Pär!

/Chris Michols

Tack Chris!

Ja, jag hoppas också att fler sidor dyker upp och att artister mer utnyttjar de resurser som finns och det som händer runt omkring oss.

Vad gäller bandsidor kan man ofta göra mycket för att komma närme sina lyssnare och locka dit nya. Skuggans hemsida tycker jag är ett lysande exempel.

/Pär

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...