Jump to content
Annons

ASIO vista?


yonaz666

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)
Hejsan!

jo jag har installerat vista på min dator och min asio all driver funkar inte. Är de så att asio inte funkar på vista?

väljer jag asio i cubase eller ngt annat program kommer inget ljud alls =(

Ja tyvärr så får jag säga skyll dig själv om du installerat vista 😄 Det är ett jävla skit. Ominstallera till xp igen. Det är det bästa rådet jag kan ge dig. Sök på vista här på forumet så får du se hur populärt det är. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan!

jo jag har installerat vista på min dator och min asio all driver funkar inte. Är de så att asio inte funkar på vista?

väljer jag asio i cubase eller ngt annat program kommer inget ljud alls =(

Ja tyvärr så får jag säga skyll dig själv om du installerat vista 😄 Det är ett jävla skit. Ominstallera till xp igen. Det är det bästa rådet jag kan ge dig. Sök på vista här på forumet så får du se hur populärt det är. 😛

inga drivrutiner till denna dator finns till xp så ja ... vi kan säga att jag sitter i skiten va? xD

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Hejsan!

jo jag har installerat vista på min dator och min asio all driver funkar inte. Är de så att asio inte funkar på vista?

väljer jag asio i cubase eller ngt annat program kommer inget ljud alls =(

Ja tyvärr så får jag säga skyll dig själv om du installerat vista 😄 Det är ett jävla skit. Ominstallera till xp igen. Det är det bästa rådet jag kan ge dig. Sök på vista här på forumet så får du se hur populärt det är. 😛

inga drivrutiner till denna dator finns till xp så ja ... vi kan säga att jag sitter i skiten va? xD

Skaffa dig ett vettigt kort med egna asio. Du får ett audiophile 2496 för under en tusing. Jag lovar dig det att det är värt det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...