Spader Postat 18 april 2008 Postat 18 april 2008 Är det möjligt att fixa Automation till Operatorerna i Sytrussynten? Det går ju inte att högerklicka på dom för det räknas ju bara som on/off. Går man in i Current Project > Generators > Sytrus så hittar man ju dom alla och alla justerbara saker som är kopplade till dom, det går att få tex. volymen på någon av dom till Automation via den vägen men det påverkas ingenting när man spelar upp det. :S Har jag misssat nånting stort? Tack i förväg! 🙂
Spader Postat 19 april 2008 Trådstartare Postat 19 april 2008 ja Ja, kan du säga VAD jag har missat då? :S
Ultravåld Postat 19 april 2008 Postat 19 april 2008 Du kan ju alltid assigna ex volymen (om du nu vill automatisera det) på en operator till X eller Y och sen automatisera den. Lite begränsat men kanske hjälper något iaf
Spader Postat 20 april 2008 Trådstartare Postat 20 april 2008 Du kan ju alltid assigna ex volymen (om du nu vill automatisera det) på en operator till X eller Y och sen automatisera den. Lite begränsat men kanske hjälper något iaf Jo det har jag redan tänkt på, men tack ändå. Jag syftar mer på varje enskild ratt. ( tex. operator 1 to filter 1 eller operator 4 to 5 frequency modulator. Ja ni vet... )
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.