Nudel af Ludenben Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 🙂 Någon som vet? Jag får meddelandet "The requested URL /xxxxxx.mp3 was not found on this server." Men jag ser ju att den är där!!! Html-kodningen är inte fel - De andra mp3orna funkar. Det är inte fullt på servern... ... jag fattar inget! 😄 Jag har hemsida från Telia och använder WS_FTP... Oerhört tacksam för svar / af
Davidooz Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 skulle nog se över kodning! noga med stora å små bokstäver samt mellanrummen i länken...
Nudel af Ludenben Postat 15 oktober 2004 Trådstartare Postat 15 oktober 2004 🙂 ... har testat stavning... ändrat stavning... bytt namn... uploadat igen... inget funkar... De andra länkarna ser typ likadanna ut o de funkar fint... <A HREF="Graccobank.mp3"><B>"Fråga Graccobank"</B></A> ska det väl inte vara några fel på? Mp3 filen heter exakt Graccobank.mp3 o ligger i huvudfoldern... Några andra förslag? OBS: Länkern funkar på min dator... men inte på webben... 😄
Nudel af Ludenben Postat 15 oktober 2004 Trådstartare Postat 15 oktober 2004 😄 HOLY SHIT!!! NU FUNKAR DET!!! ...men va Juan gjorde jag igentligen... Surt när man inte ens kan lära något från sina misstag... men jag njuter ändå. 🙂 Davidooz: Tack iallfall! / af
Tokas Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 Ett trix kan vara att hålla in ctrl och uppdatera sidan (medans man håller ctrl nedtryckt). Annars finns en risk att inställningarna inte uppdateras, och det blir dem gamla inställningarna ändå.
hackeman Postat 15 oktober 2004 Postat 15 oktober 2004 Kanske ligger på en Unix/Linux server med case-sensitiva filnamn...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.