Jump to content
Annons

Mixa min låt


DJjoint

Recommended Posts

Hejsan.

Jag har en studio hemma med mixer,monitorer,keyboard,mic,förstärkare o lite annat. Men ett sådär ljudkort.

Igår spelade min kompis in en låt som verkligen betyder mycket för honom så jag undrar ifall nän vill hjälpa till med mixningen till denna låt då jag själv inte är världsbäst :rolleyes:

Tack på förhand

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hejsan.

Jag har en studio hemma med mixer,monitorer,keyboard,mic,förstärkare o lite annat. Men ett sådär ljudkort.

Igår spelade min kompis in en låt som verkligen betyder mycket för honom så jag undrar ifall nän vill hjälpa till med mixningen till denna låt då jag själv inte är världsbäst :rolleyes:

Tack på förhand

Jag skulle kunna ta på mig jobbet om du gav mig någgra dagar. Har ganska mycket att stå i just nu, men det ska finnas tid att mixa den också. ☺️

Mvh

Jesper J

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan.

Jag har en studio hemma med mixer,monitorer,keyboard,mic,förstärkare o lite annat. Men ett sådär ljudkort.

Igår spelade min kompis in en låt som verkligen betyder mycket för honom så jag undrar ifall nän vill hjälpa till med mixningen till denna låt då jag själv inte är världsbäst :rolleyes:

Tack på förhand

Jag skulle kunna ta på mig jobbet om du gav mig någgra dagar. Har ganska mycket att stå i just nu, men det ska finnas tid att mixa den också. ☺️

Mvh

Jesper J

OKej tror du jag skulle kunna få din msn?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är alltid glad för att mixa låtar oxå ☺️

..men ankan var ju först :rolleyes:

/L

Limpan du får mixa min låt om du vill men du får du göra det idag?

så snabb är jag dock inte, är inte ens hemma just nu, kan göra det tidigast lördag/söndag

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...