Jump to content
Annons

Europe Live @ Aftonbladet.se


KillwithSkill

Recommended Posts

Annons
Nalen verkar vara stort hak?! Ni sthlmare, stämmerf det? Jag har aldrig vart där.

Nej, den är inte särskilt stor alls. Men lokalen är en "levande legend" kan man lugnt påstå, med en alldeles unik musikhistoria bakom sig! Det är mängder av artister som har spelat här genom åren både svenska och utlänska.

Här får du lite info om lokalen http://www.nalen.se/ men sök på Nalen så hittar du hur mycket som helst!

Hälsningar:

Ludgo-Pelle

Link to comment
Dela på andra sajter

kollade litegrann, det var den onödigaste seiakustiska spelningen någonsin. varför akustiska gitarrer? ska man ha akustiska gitarrer så ska ju låtarna vara akustiska. nu lirade dom låtarna som vanligt fast utan elgitarrer. var synth o allt med. hade varit bättre om dom körde akustiskt eller som vanligt. detta var bara ett mellanting som inte var kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var där!

Det var en härlig stämning bland folk!Dem drog några covers bla. men kvällens höjdpunkt enligt mig var när de drog iväg " Since I've been loving you"med L.Zeppelin!

Fick rysningar faktiskt 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var där!

Det var en härlig stämning bland folk!Dem drog några covers bla. men kvällens höjdpunkt enligt mig var när de drog iväg " Since I've been loving you"med L.Zeppelin!

Fick rysningar faktiskt 🙂

fan va coolt. synd att jag missade det då...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var där!

Det var en härlig stämning bland folk!Dem drog några covers bla. men kvällens höjdpunkt enligt mig var när de drog iväg " Since I've been loving you"med L.Zeppelin!

Fick rysningar faktiskt 🙂

Hur var akustiken i lokalen och hur var ljudkvaliteten från PA:t?

Hälsningar:

Ludgo-Pelle

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var där!

Det var en härlig stämning bland folk!Dem drog några covers bla. men kvällens höjdpunkt enligt mig var när de drog iväg " Since I've been loving you"med L.Zeppelin!

Fick rysningar faktiskt 😲

Hur var akustiken i lokalen och hur var ljudkvaliteten från PA:t?

Hälsningar:

Ludgo-Pelle

Hej

Jag var på den högra sidan.Tredje raden precis under högtalarna.Ljudet var ok men kunde ha varit bätre!

Hörde knappt Ians cymbaler tex.!

Som sagt så var publiken tänd och vad mer kan man begära 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...