Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, jag letar efter och behöver en maffig röst till mitt intro, en mans-röst som också har pålagda effekter. Små exempel på ungefär vad jag vill ha sagt är "We are here for revenge" och kanske "prepare for our entrance tonight" eller något sånt. Vad som ska sägas kan kommas på vid ett senare tillfälle. Jag undrar bara var man ska leta? Jag menar det måste ju finnas nån som gör sånt här för exempelvis pengar. Jag har tyvärr inte utrustningen, annars hade jag gjort det själv.

/MVH Pobbe91

Annons
Postat

Jag har precis kommit hem från studion och tog med mig en mic som egentligen är avsedd för inspelning av cymbaler/hihats men den funkar ju för sång/prat i brist på annat. Blir riktigt bra kvalité, jag kan få en rätt bra "film trailer röst" och jag kan mixa den sjysst.

PMa om du är intresserad.

P.S

Jag är inte intresserad av någon form av betalning, men jag vill gärna höra vad du gör med inspelningen. 😲

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.