stenerlov Postat 5 januari 2008 Postat 5 januari 2008 (redigerat) Hej! Jag kör Cubase 3.1.1 och har stött på ett problem. Jag kör flere externa burkar och det funkar kalas men jag vill kunan bounca/frysa dessa. Tro det eller ej, men det finns ingen freee knapp (snöflingan) i min inspector på audiokanalerna. Jag kan köra en export mixdown men det funkar ju inte på t.ex ett stereoreverb. Någon? Redigerat 27 januari 2014 av stenerlov
drloop (oregistrerad) Postat 5 januari 2008 Postat 5 januari 2008 Hej! Jag kör Cubase 3.1.1 och har stött på ett problem. Jag kör flere externa burkar och det funkar kalas men jag vill kunan bounca/frysa dessa. Tro det eller ej, men det finns ingen freee knapp (snöflingan) i min inspector på audiokanalerna. Jag kan köra en export mixdown men det funkar ju inte på t.ex ett stereoreverb. Någon? MVH, Calle Du kan inte frysa externa effekter. Du få spela in dessa.
stenerlov Postat 5 januari 2008 Trådstartare Postat 5 januari 2008 (redigerat) Spela in, du menar köra solo på dom och sen exportera/mixdown? Jag lyckas inte på mina VST effekter heller, har en UAD plate140 som jag vill frysa - men ingen freeze knapp där heller... Hej! Jag kör Cubase 3.1.1 och har stött på ett problem. Jag kör flere externa burkar och det funkar kalas men jag vill kunan bounca/frysa dessa. Tro det eller ej, men det finns ingen freee knapp (snöflingan) i min inspector på audiokanalerna. Jag kan köra en export mixdown men det funkar ju inte på t.ex ett stereoreverb. Någon? Du kan inte frysa externa effekter. Du få spela in dessa. Redigerat 27 januari 2014 av stenerlov
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.