Jump to content
Annons

Sångare/sångerska/textförfattare till syntpoplåt


staffan74

Recommended Posts

Hej!

Jag har precis blivit klar med en rätt bra låt som blev ganska syntpop, tänk soft Cell och Human League och nu behöver jag en bra sångare eller sångerska som skriver egna texter till den. Är ni intresserade så kan ni höra av er. Låten blir nog först ett samarbete över nätet.

Fungerar det bra kan man kanske göra fler låtar, har en till som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Varning! Det är så långt från Covenant, Ramstein, Ministry etc man kan komma.

Hör av er!

MVH Robert Almroth

Alr@edu.koping.se

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Annons
Hej!

Jag har precis blivit klar med en rätt bra låt som blev ganska syntpop, tänk soft Cell och Human League och nu behöver jag en bra sångare eller sångerska som skriver egna texter till den. Är ni intresserade så kan ni höra av er. Låten blir nog först ett samarbete över nätet.

Fungerar det bra kan man kanske göra fler låtar, har en till som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Varning! Det är så långt från Covenant, Ramstein, Ministry etc man kan komma.

Hör av er!

MVH Robert Almroth

Alr@edu.koping.se

Tjenare!

Jag är sångare och det hade verkligen varit kul att göra något inom synthpop! Human League, Depeche Mode etc är favoriter! 😉

Adda gärna min msn: Naico1337@hotmail.com

Ha det så gott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...