Jump to content
Annons

Delta 1010


wolfmanjack (oregistrerad)

Recommended Posts

wolfmanjack (oregistrerad)

Hej alla,,, jag har problem med mitt delta 1010 kort efter ström avbrott, nivåerna ligger alldes för lågt och vad jag än gör så får jag inte upp dom till normal nivå? jag ligger när jag krämar på som mest på minus 15 20,,, så skumt detta bidde efter ett strömavbrott och jag vet inte vad o hur jag ska göra för att lösa detta?

Nån som vet o kan ?

WJ (som tacksamt mottager alla tips)

Redigerat av wolfmanjack
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej alla,,, jag har problem med mitt delta 1010 kort efter ström avbrott, nivåerna ligger alldes för lågt och vad jag än gör så får jag inte upp dom till normal nivå? jag ligger när jag krämar på som mest på minus 15 20,,, så skumt detta bidde efter ett strömavbrott och jag vet inte vad o hur jag ska göra för att lösa detta?

Nån som vet o kan ?

WJ (som tacksamt mottager alla tips)

1- Har du tittat i Delta Control Panel, så allt är som du brukar ha det?

2- Kanske inställningar i ditt inspelnings program som har gått till default värde?

3- Har du kollat i kontroll Panelen >Sound and Audio Devices, det kan vara så att volymen har gått ner där och det påverkar ut ljudet på ditt ljudkort

🙂

Redigerat av noztra
Link to comment
Dela på andra sajter

wolfmanjack (oregistrerad)
Hej alla,,, jag har problem med mitt delta 1010 kort efter ström avbrott, nivåerna ligger alldes för lågt och vad jag än gör så får jag inte upp dom till normal nivå? jag ligger när jag krämar på som mest på minus 15 20,,, så skumt detta bidde efter ett strömavbrott och jag vet inte vad o hur jag ska göra för att lösa detta?

Nån som vet o kan ?

WJ (som tacksamt mottager alla tips)

1- Har du tittat i Delta Control Panel, så allt är som du brukar ha det?

2- Kanske inställningar i ditt inspelnings program som har gått till default värde?

3- Har du kollat i kontroll Panelen >Sound and Audio Devices, det kan vara så att volymen har gått ner där och det påverkar ut ljudet på ditt ljudkort

😛

Jo har kollat i dcp och där ser allt ok ut men resten ska kollas omgående,, det verkar som om mina nivåer in ligger tokfel...

Tack för tipsen!!

//WJ

Link to comment
Dela på andra sajter

wolfmanjack (oregistrerad)
Finns väl några brytare på kortet också som ställer ljudnivån tror jag? 😱

Jo det finns det men dom lär ju inte ha hoppat runt själva efter et litet strömavbott, det tror jag inte i alla fall...

men jag kollar vidare

Tack

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...