Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena imorgon ska jag ut till stan och inhandla mig ett kort, jag undrar vilket av dessa ni förespråkar och varför. Skriv alla anledning prismässigt som prestanda.

Jag tänker främst ägna mig åt att sjunga och spela gitarr, och jag behöver fantommatning, jag är väldigt okunnig och något utav dessa kort har fått bra ord här på forumet!

Annons
Postat
Tjena imorgon ska jag ut till stan och inhandla mig ett kort, jag undrar vilket av dessa ni förespråkar och varför. Skriv alla anledning prismässigt som prestanda.

Jag tänker främst ägna mig åt att sjunga och spela gitarr, och jag behöver fantommatning, jag är väldigt okunnig och något utav dessa kort har fått bra ord här på forumet!

Ställde ungefär samma fråga för ett tag sen, fast jag hade med Fireboxen istället för M-Audio prylen du snackar om. Det är nog den som är bäst för sitt pris har jag fått för mig eftersom alla rekomenderade den. Gick också in på 4sound vid medborgarplatsen och dom rekomenderade också den, då framför Saffire kortet pga. att mickförstärkaren i Fireboxen skulle vara mycket bättre. Sen är den mindre.. dock fulare.

Terratec-kortet undrar jag fortfarande lite över, hur bra är det gämfört med de ovanstående? Det är ju helt klart snyggast! 😠

Ha det!

Postat

Ställde ungefär samma fråga för ett tag sen, fast jag hade med Fireboxen istället för M-Audio prylen du snackar om. Det är nog den som är bäst för sitt pris har jag fått för mig eftersom alla rekomenderade den. Gick också in på 4sound vid medborgarplatsen och dom rekomenderade också den, då framför Saffire kortet pga. att mickförstärkaren i Fireboxen skulle vara mycket bättre. Sen är den mindre.. dock fulare.

Terratec-kortet undrar jag fortfarande lite över, hur bra är det gämfört med de ovanstående? Det är ju helt klart snyggast! 🙂

Ha det!

Ja men Saffire kortet är ju bra, men jag behöver inte riktigt 8 utgångar, men fireboxen vad heter det mera exakt?

Postat
Ja men Saffire kortet är ju bra, men jag behöver inte riktigt 8 utgångar, men fireboxen vad heter det mera exakt?

Om du går in på länken ser du vad det heter och vad folk har rekommenderat där.

Det heter: Presonus Firebox, och finns att köpa på bl.a. www.4sound.se

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.