Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej, jag sitter och gör ett intro och letar efter en cool röst som rĂ€knar ner frĂ„n 10 till 0. En typisk nedrĂ€kning som bĂ€ddar för att ljudet ska dundra ut genom högtalarna nĂ€r han kommit till 0. Är det nĂ„gon som vet nĂ„n lĂ„t eller pĂ„ nĂ„t annat sĂ€tt som man kan fĂ„ tag pĂ„ ett sĂ„nt ljud?

MVH Pobbe91

Annons
Postat

Om Du inte vill (eller kan) göra egna sÄ finns det gott om nedrÀkningar att nalla frÄn t.ex Youtube!

1:40 in i filmen! Klassisk och anvÀnd mÄnga gÄnger dock!

Peace...

Postat

Jag vill alltid slĂ„ ett slag för att göra saker sjĂ€lv. Just du kanske inte har den rĂ€tta rösten, men du kĂ€nner sĂ€kert nĂ„n som kan göra ett dugligt jobb â˜ș

Kanske inte blir precis lika bra, men mer personligt och Àrligt.. Fast det beror helt pÄ vad du har för ambitioner och resurser.

Postat
  Pobbe91 sa:
Hej, jag sitter och gör ett intro och letar efter en cool röst som rĂ€knar ner frĂ„n 10 till 0. En typisk nedrĂ€kning som bĂ€ddar för att ljudet ska dundra ut genom högtalarna nĂ€r han kommit till 0. Är det nĂ„gon som vet nĂ„n lĂ„t eller pĂ„ nĂ„t annat sĂ€tt som man kan fĂ„ tag pĂ„ ett sĂ„nt ljud?

MVH Pobbe91

http://www.research.att.com/~ttsweb/tts/demo.php#top

Lite kreativitet pÄ den sajten kan nog lösa det du vill ha.

Have fun! â˜ș

Postat

tack, tack. 😛 Allt lĂ„ter vettigt, har provat den dĂ€r hemsidan, helt ok. Men ingen vet nĂ„gon lĂ„t dĂ€r det Ă€r fĂ€rdiggjort? kanske i nĂ„got annat intro?

Postat
  Pobbe91 sa:
tack, tack. 🙂 Allt lĂ„ter vettigt, har provat den dĂ€r hemsidan, helt ok. Men ingen vet nĂ„gon lĂ„t dĂ€r det Ă€r fĂ€rdiggjort? kanske i nĂ„got annat intro?

Jag hoppas verkligen inte att Du hade tÀnkt rippa nÄn annans intro!

Postat

nejdĂ„, jag vill ha tag pĂ„ sĂ„ mĂ„nga som möjligt för att fĂ„ lite inspiration =) det lutar nog Ă„t att det blir en egenproducerad nedrĂ€kning 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.