guitarfreak Postat 3 mars 2007 Postat 3 mars 2007 såg på bilderna ni la upp för ett tag sen, ett material som är intressant för min del och jag kan inte hitta det nånstans. såg ut så här: inte så stor bild, jag vet men jag hitta ingen bättre
pme (oregistrerad) Postat 3 mars 2007 Postat 3 mars 2007 Illsonic waffle. Kolla med Holmerup. Tyvärr ganska dyr och svår att köpa i små mänger.
Claes Holmerup Postat 3 mars 2007 Postat 3 mars 2007 Stämmer bra. Det är Illsonic Waffel. Går inte att köpa i mindre kvantitet än hel kartong - och är som sagt dyra. Exempelvis finns de i 45mm djup, 1250*625mm. 24st per kartong, för 11000:- - alltså ca 700:-/m2.
pme (oregistrerad) Postat 3 mars 2007 Postat 3 mars 2007 Man får vad man betalar för. De är bra, de är brandskyddsklassade för offentliga miljöer. De är inte snygga nog för offentliga miljöer och har en ljus färg. Jag skulle vilja ha dem, mest för att de är ljusa till skillnad från alla andra på marknaden. Men akustikegenskaperna är inte tillräkligt mycket bättre för att vara värt priset. (Tror jag...)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.