Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har börjat jobba lite med V-Vocal och gillar det skarpt. Tidigare hade jag Sonar 5 PE och när 6:an kom så körde jag båda två versionerna parallellt tills jag "konverterat" gamla projekt till v.6.

När jag avinstallerade 5:an så funkade inte V-Vocal längre! Sonar Crashade varje gång jag försökte "create V-vocal clip". Jag fick inte V-vocal till att fungera förrens jag ominstallerat 6:an. Antagligen plockade 5:ans uninstall bort viktiga systemfiler till V-vocal!?

Fler än jag har råkat ut för detta. En polare ringde mig häromdagen efter att ha kliat sin hårbotten rödflammig och utryckt sitt missnöje över V-vocal.

Tänkte att jag skulle informera alla om detta ifall fler har svårt att sova p.g.a. detta problem :rolleyes:

Annons
Postat

Bra info Snake...

Det är liksom typiskt datorer och program ... Alltid strular nåt.. Man får trösta sig med att det funkar bara man "gör rätt" vilket inte alls alltid är samma sak som "borde vara rätt"

tjing

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.