Nexustwins Postat 29 december 2006 Postat 29 december 2006 vart slår man på dessa funktioner? men herregud titta med dina ögon. det står ju portamento klart och tydligt i mitten btw.. undrar varför man köper v-station när polyiblit finns gratis Trodde vi pratade om FL nu och inte V-station...! 😄 - Läs noga så står det att "portamentot" på synthen måste slås på!
lord_von_bagge Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Här är en liten Pitchdive jag har gjort.., fast med Nexus [Demo] Bagge - Pitch Dive [Nexus]
Sjodahl Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Här är en liten Pitchdive jag har gjort.., fast med Nexus [Demo] 😕 Bagge - Pitch Dive [Nexus] Då har du ju inte gjort den? Det är ju en present 😠 Peace
lord_von_bagge Postat 31 december 2006 Postat 31 december 2006 Hehe nee jag vet 😕 Men det är så jag vill att det ska låta 😆 Men det går inge bra 😠 Vad använde du för Preset till Z3ta+ ? Please help me 😳
Sjodahl Postat 1 januari 2007 Postat 1 januari 2007 Hehe nee jag vet 😠 Men det är så jag vill att det ska låta 😆 Men det går inge bra 😠 Vad använde du för Preset till Z3ta+ ? Please help me 😳 Hehe.. Det är ingen present, har gjort den 🙂
mandarini Postat 1 januari 2007 Postat 1 januari 2007 Hehe nice! Kan göra en bas själv och det låter bra i piano rollen men om importerar en ljudfil (.wav) och ritar ut en bas slinga låter det bara bra i C5.. Det e det som e problemet hörrö! 😠 Om du har öppnat synthen i granulizern är du tvungen att klicka på ljudet i Stepsequensern och sedan under "plugin" dra upp ratten vid namn "att" till max, annars låter alla toner konstiga utom just C5. 😠
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.