Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan!

TÀnkte kolla om nÄgon har en aning om min fundering..

Tankade hem Pro Tools 7.3 idag. Men jag har bestÀllt Music Production Toolkit, och det stÄr att det innehÄller version 7.1. SÄ om man installerar MPT, kommer det vilja installera 7.1 dÄ eller kommer det behÄlla 7.3. För det kÀnns lite surt om man mÄste installera om igen osv. KÀnner inte riktigt för det, dÄ det kliar som tusan i fingrarna att installera 7.3.

Tacksam för snabbt svar!

MVH Rickard / Scarved

Annons
Postat

MÄhÀnda, men problem blev det ÀndÄ. Installerade 7.3. Och dÄ sÀger Pro Tools "A Fatal Exeption has Occurred".. vettefan vad som Àr felet..

Postat

Har du nÄgra crackade pluggar sÄ ta bort dom. PT 7.3 har kraschat för mÄnga. RTAS-motorn skrevs om till PT 7.x och dÄ vissa tillverkares pluggar funkade bra i början sÄ gav dom fan i att skriva om dom dÄ och sÄdana problem kan ha kommit nu!

SÄ rannsaka dina pluggar och plocka undan eftersom sÄ kanske du kan hitta vad som orsakar det. Min gissning ligger pÄ pluggar iaf.

Postat

okaj. tackar! jag ska prova det right away!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.