Scarved Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Hejsan! TÀnkte kolla om nÄgon har en aning om min fundering.. Tankade hem Pro Tools 7.3 idag. Men jag har bestÀllt Music Production Toolkit, och det stÄr att det innehÄller version 7.1. SÄ om man installerar MPT, kommer det vilja installera 7.1 dÄ eller kommer det behÄlla 7.3. För det kÀnns lite surt om man mÄste installera om igen osv. KÀnner inte riktigt för det, dÄ det kliar som tusan i fingrarna att installera 7.3. Tacksam för snabbt svar! MVH Rickard / Scarved
Christoffer Bergfors Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 TyvÀrr sitter jag inte inne med svaret, men jag har mycket svÄrt att tÀnka mig att det skulle bli problem för dig!
Scarved Postat 18 december 2006 TrÄdstartare Postat 18 december 2006 MÄhÀnda, men problem blev det ÀndÄ. Installerade 7.3. Och dÄ sÀger Pro Tools "A Fatal Exeption has Occurred".. vettefan vad som Àr felet..
Christoffer Bergfors Postat 18 december 2006 Postat 18 december 2006 Har du nÄgra crackade pluggar sÄ ta bort dom. PT 7.3 har kraschat för mÄnga. RTAS-motorn skrevs om till PT 7.x och dÄ vissa tillverkares pluggar funkade bra i början sÄ gav dom fan i att skriva om dom dÄ och sÄdana problem kan ha kommit nu! SÄ rannsaka dina pluggar och plocka undan eftersom sÄ kanske du kan hitta vad som orsakar det. Min gissning ligger pÄ pluggar iaf.
Scarved Postat 19 december 2006 TrÄdstartare Postat 19 december 2006 okaj. tackar! jag ska prova det right away!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.