Shredder Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 Tjena! I cubase (och andra inspelningsprogram) finns det en smart quantiserings funktion till MIDI, finns det når liknande till audio, om man till exempel har en otight trummis som inte orkar sitta i 2 år för att få det tight.
IDF Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 kvantisering är nog inget alternativ!! i SX3 (vet inte hur det är i mindre eller tidigare versioner!!) finns REX-funktion.. du väljer vart du skall sätta sk. hitpoints o sen slajsar programmet upp filen o du kan "tajta" till det o förändra spelet ordentligt!!! vad heter funktionen.. ska dra upp o kolla!!! nuså!!! dubbelklicka på audiofilen och sedan använd "hitpoint edit" läs i manualen om hitpoints eller rex.... jag laddar upp bilden på min ftp istället.. dålig uppkoppling mot nätet.. 😄
BaldByChoice Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 (redigerat) @IDF Hyfsat komprimerad fil!!! 😎😆 Redigerat 1 november 2006 av BaldByChoice
IDF Postat 1 november 2006 Postat 1 november 2006 @IDFHyfsat komprimerad fil!!! 😕😕 lätt.. 😎 iofs har jag så smått det går att ha på min 15" crt skärm.. 😆 o sen extension för o köra ut den på stora tv:n.. 😄 det blir lätt så!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.