Jump to content
Annons

Dark Into My


Wistrand

Recommended Posts

LÅTNAMN: Dark Into My

ARTIST/GRUPP: Rignore

GENRE: Industri Metal

LÅTLÄNGD: 4,33m

KOMPOSITÖR: Erik Wistrand (theEriks)

PRODUCENT: Erik Wistrand (theEriks)

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 4,17mb

STATUS: Färdig demo

Drak_into_My__Mixdown_v1.1_.mp3

Redigerat av theEriks
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
Annons
Burnin Sven (oregistrerad)

Ganska spännande idé tycker jag allt men fan vilken tid det tar innan det händer saker men å andra sidan så lägger det iväg lite häftigt då. Ja fan ska man säga hmm jo det krävs nog mer intensitet och ett tydligare sound kanske utveckla idéerna i partiet innan det drar iväg där mot slutet. Kan nog bli att man upplever att det bli lite transportsträcka fram till dit om man inte är en hängiven fan av gengren förståss. För mig som gillar att lyssna på musik som försöker hitta spännande vägar så funkar det men jag tror nog att det vore värt att ta en funderare. Men en spännande låt på många sätt men lite finurliga saker som poppar upp det tycker jag allt att det är.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska spännande idé tycker jag allt men fan vilken tid det tar innan det händer saker men å andra sidan så lägger det iväg lite häftigt då. Ja fan ska man säga hmm jo det krävs nog mer intensitet och ett tydligare sound kanske utveckla idéerna i partiet innan det drar iväg där mot slutet. Kan nog bli att man upplever att det bli lite transportsträcka fram till dit om man inte är en hängiven fan av gengren förståss. För mig som gillar att lyssna på musik som försöker hitta spännande vägar så funkar det men jag tror nog att det vore värt att ta en funderare. Men en spännande låt på många sätt men lite finurliga saker som poppar upp det tycker jag allt att det är.

Göran

tack för dina tankar. vet nog inte riktgit vad jag ville med låten.. men ibland vill man göra något, som kan finslipas förstås.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min åsikt (ta inte illa upp)

Tyckte inte om sången/pratet i början, erase - improve säger jag... Sedan tycker jag inte att sådan mörk growl som var i slutet av låten funkar till sådan här musik.. Lyssna på Norska bandet Red harvest för lite riktlinjer... Gitarr solot kan du också ta bort .. Ta i stället in mer oljud så fixar det sig.

Annars bra försök :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...