Jump to content
Annons

I just feel good


Recommended Posts

LÅTNAMN:I just feel good(when i‘m with you)

* GENRE:Pop

* LÅTLÄNGD:2:50

* KOMPOSITÖR:Christian Lundgren

* PRODUCENT:

* EV. MEDVERKANDE:

* INSPELNINGSÅR:2005

* FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv)

* STORLEK: (ex. 5.3 megabyte) 3.2 Mb

* STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen)

(

15_I_just_feel_good.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej!

Mysig låt... får lite Beatles vibbar...

Detaljer: Sången är lite hög i volym på verserna..(tycker jag)... lagom i brygga o refräng. Det är ganska mycket reverb.. men det är ju en smaksak...

Sen låter det som om någon blandar en kortlek i till vänster...(i introt)..

Hoppas att jag är till någon hjälp 😄

m.v.h Moberg

Edit: Refrängen sitter redan fast i huvudet..(3 lyssningar)..Det är ju bra, tror jag...

Redigerat av Moberg
Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

Hej igen Christian. Diggar fortfarande stilen som känns lekfull och bläddringen i början. En kortlek? Stora behållningen är i början melodimässigt, texten har jag däremot svårt för:

Look into my dreams

Can you see what i can see?

Never stop believing in yourself

Jag kan inte ta till mig det du vill säga för fraserna är så allmängiltiga och nötta. Jag vill inte kritisera dina tankar eller din känsla - som är jättefin och unik. Däremot tycker jag det kan finnas bättre sätt att säga det på. Så vidsynt är jag inte att jag klarar av att tänka bakom klyschor varje gång jag ställs inför dem. Och det är helt okej att vara naiv med samtidigt en risk.

Men liksom i de två andra låtarna jag hört av dig, stort plus för melodierna och din röst. Och känslan är fin.

Ger en fyra av femma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ett bra betyg.

Det tar jag med mig och klämmer på framöver.

Jag vart inte heller så vidare nöjd med just den texten linen,observant,de andra rinner lätt ner i öronen ändå,här,hos mig.Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...