Pehr Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Är det nån som vet vart man kan få tag på bra Vs-mixar? Nån bra skiva? Lyssnade nämligen på deluxe i P3 i fredags och skulle tycka det var kul att ha lite såna låtar 🙂 http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/a...&Artikel=559585 Låtarna på länken går att lyssna på men är för dålig ljudkvalitet tycker jag... 🤪
Linus Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Sk. mashups finns det många på nätet om man letar lite... Jag gillar DJ Earworm 🤪
Pehr Postat 25 juni 2006 Trådstartare Postat 25 juni 2006 (redigerat) Fast jag gillade sjökexets mixar 😱😛 Jag gillade att han bara mixade två låtar så man kände igen sig 😄 DJ Earworm lät rätt bra, men var lite väl avancerade tycker jag... 🙂 Nån so vet om man kan ladda hem sjökexets mixar nånstans? förutom de där dåliga *.ram-filerna på sr´s hemsida... 😄 Redigerat 25 juni 2006 av Roland
Linus Postat 28 juni 2006 Postat 28 juni 2006 Förresten, är det ok att posta länkar till mashups? Nämen, då fortsätter vi väl tipsa. 😱 Pheugeoo Loo & Placido Robootlegs +
Linus Postat 31 oktober 2006 Postat 31 oktober 2006 Thriftshop har gjort en video till Pheugoos mix mellan Justin Timberlake och 2Unlimited. http://www.youtube.com/watch?v=z772K8F5npI Mixen finns också som mp3:a hos Pheugoos sida som jag länkat tidigare. Bastard pop is teh shit!
Linus Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 (redigerat) Sommarens bästa mashup! 😮 Vad händer om man blandar följande 15 låtar till en ny? Alexandra Burke - All Night Long Cheryl Cole - Fight For This Love Chipmunk feat. Esmee Denters - Until You Were Gone Dizzee Rascal - Bonkers Ellie Goulding - Starry Eyed Jason Derulo - In My Head JLS - One Shot Justin Bieber - Baby Ke$ha - Tik Tok Pixie Lott - Mama Do Rihanna - Rude Boy Scouting For Girls - This Ain’t a Love Song Tinie Tempah - Pass Out Usher feat. Will.I.Am - OMG The Wanted - All Time Low Redigerat 29 juni 2010 av Linus
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.