Mange Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 MISCELLANY är ett malmö-band där medlemmarna delvis fann varandra här på forumet för 2 år sedan. Nu har vi en liten chans att få spela på Sweden Rock Festival och ni kan hjälpa oss genom att rösta på följande site: http://www.swedenrock.com/index.cfm?pageID=177 Bandets första demo postades här för 2 år sedan... sen dess har vi jobbat på ganska bra, gjort ett par live-gig och spelat in 2 nya demos. Den senaste finns för nedladdning på våran hemsida www.miscellany.se för er som är intresserade. Hjälp oss!! SnällaSnällaSnälla! 😄 Rokk ån! //Mange
captain nemo (oregistrerad) Postat 29 april 2006 Postat 29 april 2006 (redigerat) Hittade ni varandra på nätet. Fasen, Studio forum spöar ju sålunda oxå Spray-date. Lycka till på Sweden Rock. Min röst är lagd på er. Glöm inte att hälsa till oss andra på forumet när ni står på scenen. //nemo Edit: Kom igen forumiter - Miscellany har 15 % och Invader 35 %. Rösta för bövelen!!! Redigerat 29 april 2006 av captain nemo
Mange Postat 29 april 2006 Trådstartare Postat 29 april 2006 >>captain nemo Jepp...jag kom i kontakt med de två killarna som startade bandet här på forumet. De hade slängt upp en demo som jag gav lite synpunkter på...sen blev det att vi började lira tillsammans 😎 Tack för supporten allihop! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.