Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Sitter o spelar in gitarr, bas & sÄng pÄ vanligt vis... Men "orkar" inte lÀra mig spela trummor (tror iof inte att grannarna skulle uppskatta det heller)... NÄn som har förslag pÄ skivor man kan köpa med samplingar pÄ trumljud... rock & mer av den tyngre modellen... posta gÀrna nÄn sida dÀr man kan bestÀlla i sÄ fall...

Redigerat av Friijk
Annons
Postat

tackar för tipsen... Det dĂ€ra DFH verkade ju vara exakt vad man letar efter... BestĂ€llt & pĂ„ vĂ€g... FĂ„r göra en recension hĂ€r sen... 😉

Postat (redigerat)

ja... det hoppas jag med 😉 Drumkit from Hell Superior... Annars sĂ„ har jag kastat bort 2500:- som kunde gĂ„tt till en runda pĂ„ systemet istĂ€llet 🙂

Redigerat av Friijk
Postat
Drumkit from Hell Superior... Annars sĂ„ har jag kastat bort 2500:- som kunde gĂ„tt till en runda pĂ„ systemet istĂ€llet 😉

Se till att börja bereda plats för monstret. 35GB...

Postat

hehe jo... jag tror det Àr dags att plocka fram 120 gigarn nu som legat o samlat lite damm i snart 2 mÄnader...

Postat

Jag tror inte du kommer att bli besviken. Att fĂ„ VSTi:n att fungera kan om du har otur vara en lite stökig procedur, men det uppvĂ€gs vĂ€l av dess fantastiska ljud! 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.