Jump to content
Annons

Native Komplete 2


hand_made_god

Recommended Posts

Fick hem Native Komplete 2 igår, beställde den direkt när jag såg att registrerade NI användare fick den för bara 4500 spänn, är helt såld på både Reaktor 4 och B4:an.. Det ända som är surt är att jag inte kunnat installera Kontakt samplingarna då jag inte har tillräckligt med disk yta, men har köpt en ny hårddisk så det är snart ordnat..

Nu till en fråga, Kontakt går inte att starta. När jag försöker starta det så kommer det klassiska meddelandet upp där det står "Kontakt har stött på ett problem och måste avslutas"

Känns ruggigt tungt när man gått och köpt grejerna, man räknar ju med att allt ska funka då man har en snabb dator.. Någon som vet vad problemet är och om det går att lösa?

/Martin

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
...då jag inte har tillräckligt med disk yta, men har köpt en ny hårddisk så det är snart ordnat..

Det är ofta fallet med mjukvara nu för tiden. Man räknar inte med merkostnaden som tillkommer i form av ny hårdvara... 😛

Någon som vet vad problemet är och om det går att lösa?

Vad har du för övriga saker: OS/dator etc? Du kanske måste avinstallera äldre Native-prylar först?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...