Farbror_Blå Postat 18 april 2004 Dela Postat 18 april 2004 Hejsan! Finns det någon vänlig själ där ute som kan tänka sig sälja eller skänka sin gamla Amiga till mig? Behöver en ny Amiga eftersom min Amiga 1200 tragiskt har dött. 🙁 Chip musik skall tillverkas på maskinen. Maila vad ni har! theoknez@hotmail.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 18 april 2004 Dela Postat 18 april 2004 för att bryta tråden lite 🙁 har du möjligens någon chip-låt liggandes på nätet som man kan få lyssna på ? och åter till tråden och dess fråga 😳 kanske kan skaka fram en amiga 500 om det är av intresse ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farbror_Blå Postat 18 april 2004 Trådstartare Dela Postat 18 april 2004 Har lite chip musik jag gjort, har dock inte hittat något ställe jag kan ladda upp låtarna till. Ligger och skräpar på min Mac för tillfället... En Amiga 500 skulle vara trevligt! Vad har du för prylar till den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farbror_Blå Postat 20 april 2004 Trådstartare Dela Postat 20 april 2004 Kenny Klevenhaus!!! Maila mig om du ser detta!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 20 april 2004 Dela Postat 20 april 2004 Kenny Klevenhaus!!! Maila mig om du ser detta!! jag ser dig, och jag har sänt en rad till din brevlåda 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Newsec Postat 21 april 2004 Dela Postat 21 april 2004 Jag har en Amiga 600 som du kan få köpa...inbyggd HD...med massa tillbehör... Kalkyl program m.m... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farbror_Blå Postat 22 april 2004 Trådstartare Dela Postat 22 april 2004 Gärna! 😎 Maila mig på theoknez@hotmail.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.