Vallhagen Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Tjena! jag vet att frågan har varit uppe, kanske för 6-8 veckor sen, men jag är ju söksopa, så jag frågar igen. Får jag ett bra svar får ni skjuta mig för osökningen sen. Om mejltjofräset nobbar för stora filer, och jag vill transportera en ca 100MB fil, så finns det nån bra (gratis...) webservice som fixar detta. eller hur? Jag laddar upp, mottagaren laddar ner... Var då och är det bra? Behöver det prexis nu. tjing Bengan
djonas Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Tjena Vallhagen! Pröva denna; yousendit Med denna tjänsten kan du skicka filer upp till 1 GB. 😕 Mvh / djonas
Vallhagen Postat 24 september 2005 Trådstartare Postat 24 september 2005 Perfekt! MÅNGA tack djonas! Bengan
giggsy Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Sen var det nån häromdan som tyckte att den här sajten var bättre och snabbare: http://sendthisfile.com/ /giggsy
Ulf_A Postat 24 september 2005 Postat 24 september 2005 Om det är till någon du har direktkontakt med så varför inte MSN messenger, Skype etc. Ingen begränsning av filstorlek alls (hårddisken...). Fast båda måste ju vara inloggade . . . 😕
Vallhagen Postat 25 september 2005 Trådstartare Postat 25 september 2005 Tack även giggsy och Ulf A 😄 Det blev faktiskt MSN messenger till slut, sedan både yousendit och sendthisfile inte riktigt fick till det(?) mvh Bengan
dede Postat 25 september 2005 Postat 25 september 2005 Rätt sopigt av internetleverantöterna, när man ändå pröjsar 400kr/mån., att erbjuda ftp-konton med samma storlek som 1996. 😲
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.