Valdez Postat 9 september 2005 Dela Postat 9 september 2005 Fick den här länken av en kompis som sysslar med 3d, vilket jag oxå har som hobby... 🙂 musik och animation är ju en kul grej att kombinera... och så här kan det se ut.... http://www.animusic.com/dvd-info-clips-1.html Kanske det kan komma till nytta för någon iaf.... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 9 september 2005 Dela Postat 9 september 2005 mm... Jag har också hållt på med 3d, men slutade pga någon anledning. 3ds max hade jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 9 september 2005 Trådstartare Dela Postat 9 september 2005 Ja att bygga modellerna är tidskrävande men roligt, så även musikskapandet, och musik behövs för att ha något att animera... 🙂 Framförallt så kanske det kan intressera någon, med tanke på hur mycket musiker det finns här! Under menyn Company->work with us.... finns det ju lite att läsa ang jobb! Inledningsvis ser det ut så här.... Animusic is always interested in hearing from talented, motivated people. We operate as a virtual company, and can work with people remotely who have an interest in working on a part-time or per-project basis. You can be anywhere in the world.... resten får man läsa själv... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.