shiver Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 Hej! jag ska snart köpa en mac istället för pc. jag undrar om jag kommer kunna öppna mina logic låtar jag gjort på pc i min mac? det kan ju vara bra om man behöver öppna och eventuellt ändra i en låt i efterhand.
shiver Postat 4 augusti 2005 Trådstartare Postat 4 augusti 2005 okej för jag har hört att det inte ska funka eftersom det inte är samma format på mac som pc?
VacUm Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Det är bara att importera. Det måste dock vara samma eller en senare version som du ska importera till. Dessutom kan det vara lite meck med pluggar och sånt, men allt som har med själva sequencern att göra importeras riktigt (logics interna pluggar, midi, audio, volymer osv).
shiver Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 okej tack så mycket...har varit orolig att jag aldrig ska kunna fortsätta med projekt jag har i pcn.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.