punisher (oregistrerad) Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 (redigerat) Hej! Jag har precis blåst ur C: driven och installerat allt från början. Efter jag hade lagt in all pluggar osv uppdaterade jag till 6.9 från 6.7 hittils allt bra. Jag har en 3 GHZáre med 2 Gb i minne. När jag försöker bounca t.ex East West Silver eller Artist drums går CPU användningen i bott och jag får upp felmedelandet att CPU´n inte klarar av att bounca (förenklat). Detta problem har aldrig uppkommit i 6.7. Har någon annan haft samma problem ? Fattas det någon drivrutin eller något annat? Tacksam för alla ideér Redigerat 8 juli 2005 av punisher
Emil Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 Never change a winning concept, or, if it ain´t broke don´t fix it. Ingen hjälp visserligen men om du inte får nån av nån annan så är det väl bara att byta tillbaka igen?
punisher (oregistrerad) Postat 8 juli 2005 Postat 8 juli 2005 Ja det är väl bara att byta tillbaka men det vore fan om det inte skulle funka. Datorn är byggd för pro tools. Tack i alla fall! Mer förslag vore tacksamt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.