Discipuli Postat 13 december 2025 Postat 13 december 2025 Hej alla! Jag hörde på Di Levas Dont be a machine, tänkte då på den intressanta AI musik debatten som pågår här på studio forumet. Kanske finns någon här som vill göra en cover version på låten? Texten är klockren i debatt kontexten. Bara en tanke jag fick.
Fredrik Muskos Postat 19 december 2025 Postat 19 december 2025 Jag är gärna med på det! I så fall vore det ju kul att släppa den också 😉
Discipuli Postat 21 december 2025 Trådstartare Postat 21 december 2025 On 2025-12-19 at 11:03 sa Fredrik Muskos: Jag är gärna med på det! I så fall vore det ju kul att släppa den också 😉 Vi behöver ackord och melodi? Jag hittar inga noter eller MIDI filer att jobba med. Jag är tyvärr tämligen obegåvad i att höra vad som spelas i ackord. Alternativt är det en ren stemdelnings grej? Men jag var inne på en ren cover i rockstil, rock röst/sång , helt från scratch… har ju hört så mycket rock talang här..
Fredrik Muskos Postat 22 december 2025 Postat 22 december 2025 Vi får väl börja med att ta in förslag på passande låt. Någon?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.