Robertinotheproducer Postat 17 september Postat 17 september Hej! Lustig titel, ibland blir det så 😄 Jag har fått lite feedback, men det skadar inte att få mer. Här finns ingen anledning att hålla tillbaka men för att berätta om utgångsläget. Jag ville producera en lugn melodic techno låt med ett filmiskt tema. Tack för att du lyssnade! Låten:
OliverXVIII Postat 18 september Postat 18 september Gillar starkt! Framförallt basen som kommer in efter ett tag, nästan hook-liknande för mig. Dropet är också nice! Hade väntat mig ett hårdare drop men det kommer med mixing/mastering. Snyggt jobbat!
Håkan Ström Postat 18 september Postat 18 september Låter bra, härlig känsla i låten. Hur har du gjort temposyncade grafiken i videon?
Robertinotheproducer Postat 22 september Trådstartare Postat 22 september On 2025-09-18 at 12:57 sa OliverXVIII: Gillar starkt! Framförallt basen som kommer in efter ett tag, nästan hook-liknande för mig. Dropet är också nice! Hade väntat mig ett hårdare drop men det kommer med mixing/mastering. Snyggt jobbat! Tack! Nu är den släppt. ibland behöver man bara gå vidare, hade lite fler varianter men kände att låten blev kraftigt förändrad. Jag för feedbackan gällande dropet, fler som sagt det från andra håll! On 2025-09-18 at 22:21 sa Håkan Ström: Låter bra, härlig känsla i låten. Hur har du gjort temposyncade grafiken i videon? Tack, nej, Idag när jag gör filmer så lägger jag så lite tid som möjligt, försöker använda mig av AI- eller stockmaterial.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.