iwanttobreakfree Postat 19 maj 2019 Dela Postat 19 maj 2019 (redigerat) Hej! Har en låt jag måste spela in omgående. Det är en reggaeton/pop-låt. Har färdigt beat producerat. Några tips på personer eller bolag som är riktigt duktiga på inspelning, mix samt master? Om så, vart ligger prissumman? Hade varit väldigt tacksam för era svar! Edit: Är öppen för alla summor. Redigerat 19 maj 2019 av iwanttobreakfree Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Die Hard (oregistrerad) Postat 19 maj 2019 Dela Postat 19 maj 2019 Det är väl bäst att du först talar om var du bor först? Finns en bra studio i Skåne. I Skåne, nä lite långt. Jag bor i Svappavaara.☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iwanttobreakfree Postat 19 maj 2019 Trådstartare Dela Postat 19 maj 2019 Antog att jag skrev, ber om ursäkt. Jag bor i Stockholm nu, men är ofta i Skåne. Stad spelar ingen roll, kan åka så länge man kan åka tåg dit. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dreamtune Postat 15 augusti 2019 Dela Postat 15 augusti 2019 Hej, Är det fortfarande aktuellt med låten? Jag har studio i Sthlm och mixar och mastrar gärna. PM:a mig om det är intressant och du vill veta mer. Mvh Anders Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Filip Senneby Postat 20 augusti 2019 Dela Postat 20 augusti 2019 Hej! Jag heter Filip Senneby, är 19 år och håller på med mixning. Om fortfarande behöver hjälp kan du höra av dig. Filip Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.