Jump to content
Annons

Etablerad sångerska söker etablerat rockband eller låtskrivare


Sanya

Recommended Posts

Tja!

Jag söker antingen ett etablerat band eller några som har sjukt höga ambitioner och har vart med i svängen på nått sätt tidigare. Musiken kan vara Punk Rock, Root Rock, Stoner Rock... Med hög ambitionsnivå så ser jag inte det geografiska avståndet som ett problem... man kan repa intensivt vissa helger och övrig tid för sig själv. Men självklart en fördel om ni finns i Sthlm.

Ett annat projekt skulle även kunna vara Akustisk Rock med en låtskrivare... som ett soloprojekt alá typ Amanda Marshall (What if god was one of us...)

Min ambition är att försörja mej på detta så ni hajar att det även handlar om annat än att bara lira.. Marknadsföring, hitta bandbokare å kanaler för distribution, outfit, videofilm osv. Gasen i lixom..

Själv är jag erfaren, släppt plattor o vart på turné i Europa etc m bl.a. Siena Root. Rösten är jävligt stark och dynamisk.

Här gästsjunger jag i mitt gamla band och är bara ett exempel på hur jag kan låta:

Å här.. jag e sjuk som fan, men låter ok:

post-34925-0-63867400-1434404003_thumb.png

post-34925-0-73569400-1434404014_thumb.png

post-34925-0-21354400-1434404021_thumb.png

post-34925-0-47921400-1434404035_thumb.png

Redigerat av Sanya
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...