eligolf Postat 21 september 2014 Postat 21 september 2014 Hej, testade att skriva lite musik med EWQLs Gypsy. Älskar deras violin! 🙂 Min senaste låt: Ge gärna lite feedback på den eller andra av mina låtar! Och om ni vill följa mig skulle det betyda mycket för mig 🙂 Lägg gärna upp era egna låtar här som ni gjort och berätta vilka bibliotek ni använt. Kan va kul att höra lite skillnad!
Kr-illo Postat 22 september 2014 Postat 22 september 2014 Denna violin är rysligt vacker... bra melodi du skapat här eligolf 🙂 Man sugs liksom med på något sätt. Kanske kan känna att jag saknar mera reverb...(eller så är det bara ett beroende som jag har ☺️ Bra jobbat.
eligolf Postat 22 september 2014 Trådstartare Postat 22 september 2014 (redigerat) Mer reverb? Tyckte nästan jag hade för mycket på i alla fall pianot 😄 En smaksak kanske, får testa att lägga på lite mer nästa gång 🙂 Och tack för komplimangen! Redigerat 22 september 2014 av eligolf
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.