Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej allihopa.

Har jobbat lite på en svensk låt som är mer eller mindre färdig. Är inte helt 100% nöjd med mix/mastering.

Är det något som har input/feedback av det ni hör? Kan tycka att det låter lite "dovt"?

Alla svar uppskattas. Tack!

zewviktor.com/livet.mp3

Annons
Postat

Hej allihopa.

Har jobbat lite på en svensk låt som är mer eller mindre färdig. Är inte helt 100% nöjd med mix/mastering.

Är det något som har input/feedback av det ni hör? Kan tycka att det låter lite "dovt"?

Alla svar uppskattas. Tack!

zewviktor.com/livet.mp3

www.zewviktor.com/livet.mp3

Postat

Soundet är rätt bra, men jag blir inte klok på om du har tänkt ha så extremt autotunat? 🙂

Haha förstår vad du menar. Tanken är väl i slutändan att det ska låta så lite autotunat som möjligt..

Postat

Jag skulle sänka virveln nån dB, den stör sången litegrann. Blir det lite mer rymd för trummorna, som låter "lite" stela i min smak.

Men annars låter det fint. Snyggt jobbat!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.