Rostarn Postat 20 september 2013 Dela Postat 20 september 2013 Hoj! Införskaffade superior drummer för ett par dar sen och har problem med det i PT. Jag laddar in det på en instrument kanal som jag gjort tidigare med ezdrummer men när jag ska programmera in midi och spela upp det så får jag inget ljud ut. När jag öppnar SD rutan och klickar på olika delar av setet så får jag ljud ut dock. Testade även i cubase och där fungerar det felfritt så jag undrar om nån varit med om samma sak och kan delge en lösning på problemet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 20 september 2013 Dela Postat 20 september 2013 (redigerat) Får du ljud om du drar in ett groove på ditt instrument track från SD? Har ej haft problem med SD på varken pro tools 8,9,10 eller 11 MVH Anders Redigerat 20 september 2013 av Gizmozis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rostarn Postat 20 september 2013 Trådstartare Dela Postat 20 september 2013 Det löste sig. Installerade om programet och då funkade allt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.