Jump to content
Annons

skabands-medlemmar


tina

Recommended Posts

hej

jag söker medlemmar till ett ska-band, med betoning på reggae.

jag söker en grym baktakts-trummis, en bra basist , gitarrist och blåsare och keyboard.

har ingen replokal men det går alltid att ordna (tbv, abf el. liknande)

själv har jag tänkt sjunga samt spela djembe (eller bara sjunga isf. behövs en djembespelare oxå🙂 Jag sjunger mestadels jazz men tror att det skulle kunna bli riktigt koolt att blanda lite jazz/reggae/ska-sång.

men det viktigaste är att ha roligt ihop och experimentera ,är lite trött på att allt ska vara så superseriöst hela tiden ,har man inte kul så vill ingen lyssna heller..

glömde visst bort att skriva var : jag bor i södertälje men nånstans inom stockholmsområdet är det tänkt.

hör av er / tina

Redigerat av tina
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
hej

jag söker medlemmar till ett ska-band, med betoning på reggae.

jag söker en grym baktakts-trummis

säg vart så kan man tänka på saken om det inte är borta i världens ände. har börjat bli sugen på att spela ska sen jag hoppade av sista bandet nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 år senare...

Låter onekligen intressant, själv är jag basist men kan även lira en del gura. Jag skriver även en hel del politiska texter på svenska som jag anser mig behärska väl. Jag har en egen replokal där det står riktigt schyssta grejer, denna är belägen på Ekerö. Jag bor också runt Södertälje trakten men har mitt "andra hem" på ekerö.

Det som kanske kan ses som en nackdel är min ringa ålder, fyller snart 18.

Hör av dig på PM eller i tråden!

EDIT: Ojdå, ställer mig i skamvrån efter denna bumpning. Men men, finns intresset fortfarande så tveka inte att höra av dig! ^^

Redigerat av Gäst
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...