Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Bor i Stockholm och sysslar med musik pÄ heltid och tÀnkte nu starta upp ett band och göra det jag tycker Àr allra mest nice (vilket bör vara ett igenkÀnnande drag Àven hos dig) - lira. Musiken drar Ät elektronisk, poppig rock och min tanke Àr att skita ner soundet en aning mer Àn vad det lÄter pÄ den lÀnkade demon. DÀrför ser jag det som ett krav att du Àr en musiker med mÄnga egna idéer som kan och vill tillföra musiken. En förutsÀttning för allt detta Àr sÄ klart ocksÄ att det kÀnns rÀtt nÀr du lyssnar pÄ demon. Musikalisk bakgrund, utseende, kön, Älder etc spelar alltsÄ mindre roll. Det viktiga Àr att vi klickar.

Mer finns egentligen inte att skriva hÀr utan kÀnner du dig sugen sÄ dra ivÀg ett svar till mig snarast sÄ att vi kan trÀffas Ä snacka vidare!!

Demo - In the Twilight: In the Twilight

/ Johan

Redigerat av johank
Annons
harju (oregistrerad)
Postat
Bor i Stockholm och sysslar med musik pÄ heltid och tÀnkte nu starta upp ett band och göra det jag tycker Àr allra mest nice (vilket bör vara ett igenkÀnnande drag Àven hos dig) - lira. Musiken drar Ät elektronisk, poppig rock och min tanke Àr att skita ner soundet en aning mer Àn vad det lÄter pÄ den lÀnkade demon. DÀrför ser jag det som ett krav att du Àr en musiker med mÄnga egna idéer som kan och vill tillföra musiken. En förutsÀttning för allt detta Àr sÄ klart ocksÄ att det kÀnns rÀtt nÀr du lyssnar pÄ demon. Musikalisk bakgrund, utseende, kön, Älder etc spelar alltsÄ mindre roll. Det viktiga Àr att vi klickar.

Mer finns egentligen inte att skriva hÀr utan kÀnner du dig sugen sÄ dra ivÀg ett svar till mig snarast sÄ att vi kan trÀffas Ä snacka vidare!!

Demo - In the Twilight: In the Twilight

/ Johan

Ey, jag försökte dra ivĂ€g ett meddelande/PM till dig hĂ€r men har ingen aning om det kom ivĂ€g. Kollar jag under "Skickat"-kategorin sĂ„ finns dĂ€r inget nĂ€mligen. Hojta till om det inte kom fram. 😕

Postat

169 visningar och 1 svar. Kom igen, det mĂ„ste finnas fler sköna gitarrister i den hĂ€r staden. 😎

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.