Nordic Sound Postat 9 juli 2008 Dela Postat 9 juli 2008 Tjo, Då jag haft det lugnt en period på nu gällande inspelning och mixning så tänkte jag erbjuda mig att mixa gratis åt någon, just för att inte ligga av mig, öva så att säga. Dock det jag vill ha är: Varje spår för sig helst i 24bit wav. ALLT skall vara nollat, alltså inga effekter ingen panorering ingen eq. Först till kvarn 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nordic Sound Postat 20 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 20 juli 2008 Tjo, Då jag haft det lugnt en period på nu gällande inspelning och mixning så tänkte jag erbjuda mig att mixa gratis åt någon, just för att inte ligga av mig, öva så att säga. Dock det jag vill ha är: Varje spår för sig helst i 24bit wav. ALLT skall vara nollat, alltså inga effekter ingen panorering ingen eq. Först till kvarn ingen.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sanchezco Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 Tjo, Då jag haft det lugnt en period på nu gällande inspelning och mixning så tänkte jag erbjuda mig att mixa gratis åt någon, just för att inte ligga av mig, öva så att säga. Dock det jag vill ha är: Varje spår för sig helst i 24bit wav. ALLT skall vara nollat, alltså inga effekter ingen panorering ingen eq. Först till kvarn ingen.? Jo gärna! Har en låt som behöver mixas:).. Hör av dig till mig: agami_@hotmail.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Freddy Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 Jag kan tänka mig prova på en remix av dig med. Hör av dig till mig om du fortfarande är sugen! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nordic Sound Postat 25 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 25 juli 2008 Pm mig en länk där jag hittar projektet Läs ovan om hur jag vill ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 25 juli 2008 Dela Postat 25 juli 2008 Du får gärna hjälpa mig med mixning med en av mina kommande alster senare. Måste bara få tummen ur röven och få klart "skiten". Man e bara för slö 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nordic Sound Postat 29 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2008 ja dags att lägga upp länk.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sanchezco Postat 29 juli 2008 Dela Postat 29 juli 2008 ja dags att lägga upp länk.. Hej Hans! Haft dator problem så jag har ej kunnat svara! Jag väntar på sångfilerna från en kille, kan man skicka allt via yousendit till din mail? Eller finns det möjlighet att slänga upp allt på en ftp, jag saknar dock en sådan:( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nordic Sound Postat 29 juli 2008 Trådstartare Dela Postat 29 juli 2008 pröva rara ihop allt och skicka via yousent it. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frejan (oregistrerad) Postat 12 augusti 2008 Dela Postat 12 augusti 2008 Tjo, Då jag haft det lugnt en period på nu gällande inspelning och mixning så tänkte jag erbjuda mig att mixa gratis åt någon, just för att inte ligga av mig, öva så att säga. Dock det jag vill ha är: Varje spår för sig helst i 24bit wav. ALLT skall vara nollat, alltså inga effekter ingen panorering ingen eq. Först till kvarn Grymt generöst! Om det fortfarande finns en öppning senare så har jag en låt som snart är klar för mixning. Mvh F r e j Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nordic Sound Postat 6 oktober 2008 Trådstartare Dela Postat 6 oktober 2008 har inte lika mycket tid nu, har en del projekt på gång, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DJBenny Postat 15 januari 2011 Dela Postat 15 januari 2011 Freddy I really like your music 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.