Jump to content
Annons

samarbete


dos

Recommended Posts

söker nån musiker som man skulle kunna testa att göra en låt ihop med. är 30 plus . mina referenser är proggresiv rock tidig hårdrock . även lite 80 tal pop. vurmar för molliga låtar där man kan slänga in lite konstiga ackord. är rätt bra på att hitta på riff. sjunger ansträngt om det finns djup i texten. men kan nog sjunga melodisk men blir visorna lite vemodiga. någon som känner sig manad? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
söker nån musiker som man skulle kunna testa att göra en låt ihop med. är 30 plus . mina referenser är proggresiv rock tidig hårdrock . även lite 80 tal pop. vurmar för molliga låtar där man kan slänga in lite konstiga ackord. är rätt bra på att hitta på riff. sjunger ansträngt om det finns djup i texten. men kan nog sjunga melodisk men blir visorna lite vemodiga. någon som känner sig manad? 😛

Kontakta Alex Ström eller Ira Lee Ward

E-post: ira@intercitymusic.com

Telnr. 0477-20770

Mobil. 070-630-4895

Link to comment
Dela på andra sajter

söker nån musiker som man skulle kunna testa att göra en låt ihop med. är 30 plus . mina referenser är proggresiv rock tidig hårdrock . även lite 80 tal pop. vurmar för molliga låtar där man kan slänga in lite konstiga ackord. är rätt bra på att hitta på riff. sjunger ansträngt om det finns djup i texten. men kan nog sjunga melodisk men blir visorna lite vemodiga. någon som känner sig manad? 😛

Låter skoj,

Lust att köra lite internetsamarbeta å skicka idéer fram å tebaka så e jag på!

/L

EDIT: Jag gillar proggresiv melodisk rock för övrigt, å du kan ju kolla in mitt tidigare inlägg:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=48995

Redigerat av Limpan
Link to comment
Dela på andra sajter

söker nån musiker som man skulle kunna testa att göra en låt ihop med. är 30 plus . mina referenser är proggresiv rock tidig hårdrock . även lite 80 tal pop. vurmar för molliga låtar där man kan slänga in lite konstiga ackord. är rätt bra på att hitta på riff. sjunger ansträngt om det finns djup i texten. men kan nog sjunga melodisk men blir visorna lite vemodiga. någon som känner sig manad? 🙂

Låter skoj,

Lust att köra lite internetsamarbeta å skicka idéer fram å tebaka så e jag på!

/L

EDIT: Jag gillar proggresiv melodisk rock för övrigt, å du kan ju kolla in mitt tidigare inlägg:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=48995

hej limpan! har en myspace www.myspace.com/ nabilnibamasu det är bara lite halv bra instrumentallåtar . går nu en gitarrkurs har fått mycket inspiration därifrån. jag bor i göteborg för övrigt

Link to comment
Dela på andra sajter

söker nån musiker som man skulle kunna testa att göra en låt ihop med. är 30 plus . mina referenser är proggresiv rock tidig hårdrock . även lite 80 tal pop. vurmar för molliga låtar där man kan slänga in lite konstiga ackord. är rätt bra på att hitta på riff. sjunger ansträngt om det finns djup i texten. men kan nog sjunga melodisk men blir visorna lite vemodiga. någon som känner sig manad? 🙂

Kontakta Alex Ström eller Ira Lee Ward

E-post: ira@intercitymusic.com

Telnr. 0477-20770

Mobil. 070-630-4895

skickar en test låt till mailen inom kort

Link to comment
Dela på andra sajter

söker nån musiker som man skulle kunna testa att göra en låt ihop med. är 30 plus . mina referenser är proggresiv rock tidig hårdrock . även lite 80 tal pop. vurmar för molliga låtar där man kan slänga in lite konstiga ackord. är rätt bra på att hitta på riff. sjunger ansträngt om det finns djup i texten. men kan nog sjunga melodisk men blir visorna lite vemodiga. någon som känner sig manad? 🙂

Låter skoj,

Lust att köra lite internetsamarbeta å skicka idéer fram å tebaka så e jag på!

/L

EDIT: Jag gillar proggresiv melodisk rock för övrigt, å du kan ju kolla in mitt tidigare inlägg:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=48995

vad har du för mail ? måste byta strängar först om jag ska skicka nåt . jag har nog ett rätt kasst musik program.(magix) hardock har jag en massa fräcka ljud på datorn . frågan är väl om cubase och protools är i samma filformat. mvh örjan

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...