Jump to content
Annons

M-AUDIO PROJECTMIX I/O


Gäst

Recommended Posts

Ja eftersom mitt delta e paj, så fick jag en ny ursäkt för att köpa nått större till studion, så tänkte mig project mix... är det nån som använder det? läste ju i studios tidning och var nöjd med resentionen. men hur är latecy och sånt om man har den som "master" ljudkort?! för och nackdelar med firewire?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Ja eftersom mitt delta e paj, så fick jag en ny ursäkt för att köpa nått större till studion, så tänkte mig project mix... är det nån som använder det? läste ju i studios tidning och var nöjd med resentionen. men hur är latecy och sånt om man har den som "master" ljudkort?! för och nackdelar med firewire?

Jag använder ett sådant kort och tycker det bra. De saker jag stör mig lite på är dels att det är svårt att hantera riktigt starka signaler eftersom det inte finns nån pad och trots att man drar ner gainen på noll så kan det på de värsta virvelslagen och likande ibland slå över. En annan sak jag inte gillar är rattarna till hörlursutgångarna som är lite skumma, liksom delay på vridningen och stora "hack"

Men allt det andra är så bra att jag tycker att det är ett bra köp

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja eftersom mitt delta e paj, så fick jag en ny ursäkt för att köpa nått större till studion, så tänkte mig project mix... är det nån som använder det? läste ju i studios tidning och var nöjd med resentionen. men hur är latecy och sånt om man har den som "master" ljudkort?! för och nackdelar med firewire?

Jag använder ett sådant kort och tycker det bra. De saker jag stör mig lite på är dels att det är svårt att hantera riktigt starka signaler eftersom det inte finns nån pad och trots att man drar ner gainen på noll så kan det på de värsta virvelslagen och likande ibland slå över. En annan sak jag inte gillar är rattarna till hörlursutgångarna som är lite skumma, liksom delay på vridningen och stora "hack"

Men allt det andra är så bra att jag tycker att det är ett bra köp

ok tack för det:) som tuär är så kommer jag int espela in jätte starka signaler, som virvlar och liknande. är ju mest en electronica musiker... men en del guitarr kommer det väl bli och framförallt sång... e micförstärkarna bra? ja e lite halvmisstänksam mot kvaliteen iom att dom e många, men kanske duger finfint eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...