Jump to content
Annons

Söker sångare /sångerska


Don_tabares

Recommended Posts

Håller på hemma i min hemma studio arbetar med cubase , spelar gitarr piano och har i övrigt bra utrustning, dock tvivlar jag på min egen röst, så all min är instrumentalmusik, vore jätte roligt hiita någon/några att sammarbeta med över internet, personen ifråga får gärna skriva egna texter,

hör av dej om de låter intressant så kan vi pratas vidare

tabaresalberto@hotmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Annons
Håller på hemma i min hemma studio arbetar med cubase , spelar gitarr piano och har i övrigt bra utrustning, dock tvivlar jag på min egen röst, så all min är instrumentalmusik, vore jätte roligt hiita någon/några att sammarbeta med över internet, personen ifråga får gärna skriva egna texter,

hör av dej om de låter intressant så kan vi pratas vidare

tabaresalberto@hotmail.com

Tjena moss!

Undrar vad det är för typ av musik du skriver. Skriver texter och sjunger väldigt mycket själv. Skulle vara kul att jobba med nån mer än sig själv. Så behöver du röst, så har jag det. En ganska formbar en. Min mail är erikabr007@hotmail.com

Link to comment
Dela på andra sajter

stipen (oregistrerad)
Håller på hemma i min hemma studio arbetar med cubase , spelar gitarr piano och har i övrigt bra utrustning, dock tvivlar jag på min egen röst, så all min är instrumentalmusik, vore jätte roligt hiita någon/några att sammarbeta med över internet, personen ifråga får gärna skriva egna texter,

hör av dej om de låter intressant så kan vi pratas vidare

tabaresalberto@hotmail.com

alltså... jag tvivlar på min egen röst men sjunger ändå. testa det! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...